15 april 2009

Workshop Luscious Loaf

Wie eenmaal een brood van Martin Bootsman van Luscious Loaf heeft geproefd, wil meer! Alle broden die hij heeft "ontworpen" en bakt zijn heel verschillend en allemaal even lekker! Mijn favoriet is gemaakt van Italiaans witbrooddeeg met verse vleestomaten, pesto en gorgonzola. Een combinatie waar je me ’s nachts voor wakker mag maken.

Kijk voor verkoopadressen even op zijn site. Bij mij in de buurt zijn ze iedere zaterdag te koop bij Saskatoon. Het water loopt me iedere keer weer - bij wijze van spreken - in de mond als ik die broden uitgestald zie liggen.

Brood van Luscious Loaf

En ja, eigenlijk wil ik zulke broden ook zelf (proberen te) bakken. Ik kan best goed brood bakken, maar toch….. Het zijn de fijne kneepjes die het hem doen en die fijne kneepjes wil ik het liefst van Martin zelf leren. Vorig jaar greep ik ernaast, maar dit keer heb ik me al opgegeven voor 1 van de workshops die Martin komt geven bij Saskatoon. Op het weblog van Saskatoon kan je er alles over lezen. Mary, de eigenaresse, vertelde me vanmiddag dat er nog plaatsen vrij zijn op 11 mei en 8 juni. Wie doet er nog meer mee? Aanmelden kan via het e-mailadres in bovenstaande link of in de winkel in de Herenstraat in Voorburg.

Eet smakelijk!

2 opmerkingen:

Soepkipje zei

Dat klinkt er leuk...jammer dat het voor mij zo ver weg is en dat het alleen doordeweekse dagen zijn. Ben benieuwd van je te horen hoe het geweest is en wat je er van geleerd hebt.

andree zei

hopelijk komt er dan een recept van jou levine om zulk brood te maken
heb vandaag op de beurs in belgie een brood gekocht, lekker,maar maak altijd brood met desem sedert ik 4 jaar geleden workshop bij jouw gevolgd heb als we zo een recept hebben van luscious loaf van jouw dan kunnen we weer verder
veel plezier groetjes uit belgie