18 augustus 2011

Vakantie voorbij

Dominicaanse Republiek 2011

Onze vakantie zit er helaas weer op. We hebben twee weken genoten van de zon (en af en toe een buitje), op het strand geluierd, boeken gelezen, lekkere cocktails en rum gedronken, jammer genoeg wat minder goed gegeten (hoewel …… het brood en de taarten waren erg lekker!) en leuke dingen meegemaakt. Eén van die leuke dingen waren de bruiloften op het mooie strand van Punta Cana, Dominicaanse Republiek. Mijn echtgenoot schreef daar een stukje over op zijn eigen weblog.

Dominicaanse Republiek 2011
Een erg zenuwachtige bruid met haar vader en 1 van de 3 bruidsmeisjes

Dominicaanse Republiek 2011
Het brood in 1 van de restaurants bij het hotel

Dominicaanse Republiek 2011
Zon, zee, strand, palmbomen .... voor mij betekent dat genieten!

De bulk e-mail die tijdens de afgelopen weken is binnengekomen heb ik inmiddels gelezen, alle aanmeldingen voor de workshops zijn bevestigd en de overige e-mails zijn voor het grootste deel beantwoord. De vuile was is weer schoon (maar helaas nog niet gestreken).

Het bakken heb ik tijdens mijn vakantie niet gemist, maar eenmaal thuis was ik niet meer te houden (grapje hoor, overdrijven is ook een vak hè …..). Bij thuiskomst lagen er drie nieuwe bakboeken op me te wachten. Inmiddels heb ik de door onze af en toe huishoudelijke hulp gepoetste keuken weer aardig op z’n kop gezet en de oven heeft alweer aangestaan.

Uitgerust, nieuwe ideeën, ik heb er weer helemaal zin in!

Dominicaanse Republiek 2011

2 opmerkingen:

Uit Paulines keuken zei

Fijn dat je genoten hebt! Nu lekker weer volop energie voor de workshops. Ik heb er zin in!

Tot 7 sept.

Groetjes Pauline

Anoniem zei

Wilkommen.Met temperatuur hier onder de nul en de sneuuw die we hierniet hebben gehad sinds 1939 beetje zon ziet het er erg aantrekkelijk uit;)