25 september 2012

Hoera, mijn weblog bestaat 6 jaar!


Hoera, mijn weblog bestaat vandaag 6 jaar!

Nog steeds schrijf ik met veel plezier over wat ik allemaal bak en kook in mijn keuken en dat blijf ik ook het komende jaar doen.

Naast artikelen op mijn blog schrijf ik ook zeer regelmatig kleine berichten op mijn Facebookpagina. Ook als je zelf geen FB-account hebt kun je deze berichten lezen. Heb je wel een account dan kun je  reacties plaatsen. Als je dan ook nog op "Vind ik leuk" klikt dan krijg je alle updates automatisch in je tijdlijn te zien.

Het aantal broden dat het afgelopen jaar in mijn keuken is gebakken is niet te tellen, zoveel zijn het er! Deze broden zijn niet alleen door mij gebakken, maar ook door de deelnemers aan de workshops brood bakken. De meest gehoorde zin is "zulk mooi deeg heb ik thuis nog nooit gehad". Het blijft iedere keer leuk om te horen hoe er oh en ah wordt geroepen als de broden al knisperend uit de oven komen. Ook met de workshops ga ik de komende tijd door. Er is zoveel belangstelling voor dat er een heuse wachtlijst is en er zijn zelfs al aanmeldingen voor 2013.

Mijn boek over hoe je lekker brood kunt bakken zonder overbodige toevoegingen heeft helaas vertraging opgelopen. Ik ben op dit moment een en ander aan het uitzoeken over hoe ik het kan laten uitgeven of dat ik een andere oplossing moet zoeken.

31 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd Levine!!! Ik hoop dat je nog lang doorgaat met het schrijven van heerlijke broodrecepten. Doordat de recepten altijd duidelijk zijn en kloppen is hier het broodbakken echt een verslaving geworden! :-)

Groetjes, Wilma.

Marike zei

Van harte gefeliciteerd!! Ik bak regelmatig recepten van jouw blog, en je recepten zijn zo duidelijk beschreven dat ik inmiddels zelf alle brood bak, en nooit meer naar de bakker ga :-) Tot 6 november op de workshop!! Groetjes, Marike

Caroline Brouwer zei

Hallo Levine,
Van harte gefeliciteerd. Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Wilma. Inmiddels ben ik ook aan het broodbakken geslagen en ga ik binnenkort een workshop bij je volgen.Er zal wel veel veranderd zijn in die zes jaar!
Ik hoop nog heel veel van je recepten te maken! Ben vandaag toevallig weer je goddelijke kaneelbroodjes aan het maken, voor de derde keer in korte tijd!
groeten, Caroline

Eetlust zei

Gefeliciteerd Levine met deze mijlpaal. Hopelijk ga je nog jaren en jaren door. Door jouw blog ben ik weer meer brood gaan bakken en ondanks dat ik nog steeds geen workshop heb gevolgd is mijn kennis al heel wat groter geworden. Mede dankzij je heldere recepten en uitleg! Groetjes, Els

Johanna zei

Van harte gefeliciteerd! Je kan er trots op zijn. Je verhalen en recepten zien er altijd fantastisch uit. Je bent een geweldige inspiratie bron voor velen. Ik volg je al jaren en hoop dit nog lang te kunnen doen.
Groet Johanna

Kelly @ Kell's Kitchen zei

Wow hé: 6 jaar! Gefeliciteerd Levine! Ook hier 'broodbakkriebels', helemaal na het volgen van de workshop laatst. Meel gekocht bij de molen hier in Leiden, nu die pizzasteen nog.

Keep up the good work!

Groetjes, Kelly

Aranka zei

Gefeliciteerd met het zesjarig bestaan van je fijne blog! Ik neus er graag rond en heb al geregeld iets gebakken adhv jouw recepten. Hoop in de toekomst nog veel meer lekkers te maken maar ik heb zo´n idee dat dat wel gaat lukken. Hoog op mijn to do list staan de koffiebroodjes, die moét ik toch echt nog eens gaan maken.

Anoniem zei

Wow! Zes jaar! Gefeliciteerd!
Ik kijk regelmatig op je site en ik ga binnenkort vast en zeker een keer wat van je site maken, want er staat zoveel lekkers op!

Wendy Janssen zei

Van harte gefeliciteerd! Ik heb jouw blog pas net ontdekt. Ik raak niet uitgekeken en gebakken. De recepten kloppen altijd en dat is heerlijk. Van je goede uitleg en foto's heb ik al een hoop geleerd. Jammer voor de bakker, maar aan mij verdient ie niet veel meer...

Anoniem zei

gefeliciteerd!!
kijk bijna iedere dag wel even voor ideen en tips. broodbakken doe ik eigenlijk alleen met jouw recepten. Super site en vooral niet stoppen!
groetjes Ilse (Kokkieilse)

Tamara zei

Gefeliciteerd!

Ik bezoek je weblog al vanaf het begin en heb er ontzettend veel lekker recepten van gemaakt.

En het zou super zijn als je boek alsnog uitgebracht wordt, ik weet zeker dat het een bestseller wordt!

Groetjes Tamara

Eerst Koken zei

Zes jaar alweer! Daar is heel wat tijd in gaan zitten. Petje af, hoor! :)

Mannin zei

Van harte gefeliciteerd met alweer het 6-jarig bestaan van je blog. Zoals ik je laatst al in de mail schreef volg ik je blog al een hele tijd met veel plezier en ben mede aangestoken door jouw enthousiasme en duidelijke uitleg al mijn brood zelf gaan bakken en ben nu zelf daar ook over gaan bloggen. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die aangestoken is door jouw bak-enthousiasme! Ik hoop dat je nog heel lang door gaat met je blog en al je leuke, interessante en heerlijke recepten met ons blijft delen!

groeten, Mannin

Henriette zei

Gefeliciteerd met het 6 jarig bestaan van je weblog. Nog veel bakplezier en lekkere recepten

Brenda (Kookt) zei

Gefeliciteerd met de 6e verjaardag van je blog Levine! Ik ben nog niet aan het broodbakken, maar weet zeker dat het er een keer (met jouw recepten) van gaat komen!

Groetjes Brenda

Xandrabaktbrood zei

Gefelliciteerd Levine! Dat je nog maar heel lang mag doorgaan met bloggen! Mmmm ...ik ben blijkbaar niet de enige die je hebt aangestoken met het broodbakvirus ;-)

Francesca zei

Hi Levine,
Gefeliciteerd met deze mijlpaal :) En ik ben degene die graag in 2013 brood wil komen bakken!
Groetjes Francesca

Angelika zei

Van harte gefeliciteerd en vooral doorgaan!

Groet,
Angelika

Gerry/Gewoon Lekker Gewoon zei

Dat is ook toevallig: ik heb net over mijn broodworkshop bij jou geblogd. Op je verjaardag! Heel erg gefeliciteerd met deze mijlpaal. Gr, Gerry
PS. wat was dat donkere desembrood nog maar?

Mayken zei

Van harte feliciteerd, Levine!
Eigenlijk denk ik dat ik je volgers nog meer kan feliciteren, want oh wat zijn wij allen toch blij met die prachtige site van jou.
Als ik maar 1 blog zou mogen volgen, dan zou ik het jouwe kiezen, zonder enige twijfel!
Ik hoop heeeeeeel erg dat je boek ook nog eens uitkomt en dat het een superdikke hardback zal blijken te zijn;)

Judith zei

Gefeliciteerd! Op naar de volgende 6 jaar!

mevrouw Opdebank zei

Van harte gefeliciteerd!! Ik ben een fervent bezoeker van je blog en heb inmiddels meerdere recepten van je gebruikt. Ook heb ik zo'n leuke en leerzame workshop bij je gedaan. Dank je wel voor alle kennis die je wilt delen en ik hoop dat je er nog heel lang mee doorgaat!

Anoniem zei

Proficiat!

M.

Anoniem zei

Van harte! Hopelijk komen er nog minimaal 6 jaren bij! Ik haal veel info en inspiratie van je site!

Groetjes,
Jeannet

hannie zei

Gefeliciteerd met je zesjarig blog! Ik lees je stukjes geregeld en heb er al het nodige van geleerd.
Ik hoop volgend jaar eindelijk eens aan een workshop mee te kunnen doen.
Hartelijke groet,

Hannie

Anoniem zei

Beste Arden.
Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je nog heel lang veel plezier aan het bijhouden van deze blog zult beleven. Daar zijn veel mensen blij mee. Dat weet je.
Hartelijke groet, Rijk

Levine zei

Beste lezers: bedankt voor alle leuke berichten en felicitaties :-)).

greetvelde zei

Gefeliciteerd! Jouw duidelijke en gevarieerde recepten maken koken en bakken nog veel leuker!
greet

Unknown zei

Gefeliciteerd!! Mooie, duidelijke recepten met vrijwel altijd fantastisch resultaat. ik ben zelf woonachtig in Zweden en het brood hier is niet te eten, ben dus eigenlijk uit noodzaak bij je blog terechtgekomen, maar inmiddels zó enthousiast dat ik zelfs een heuse semi-professionele keukenassistent heb aangeschaft (kan tot 5 kg deeg in een keer kneden, wat een heerlijkheid voor mij met schouderblessure)... Mocht je boek inderdaad uitkomen zal ik het zeker kopen, tot die tijd staat jouw blog als eerste in mijn favorietenlijstje!!
gr, Sabine

Anoniem zei

Gefeliciteerd Levine je brood recepten zijn heerlijk en je chocolate chip taart en je worteltjestaart en en..........
En als je boek uitkomt koop ik er een.

Groetjes,
Rietje

Sija zei

Gefeliciteerd Levine! Ik hoop dat je er nog vele jaren mee door mag gaan, want je beschrijft alles zo duidelijk en je recepten kloppen ook zo goed.
Ik sluit me ook aan bij Rietje, als je een boek uit gaat geven wil ik die ook zeker hebben.

Groet,
Sija